Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Wowwα...



Cara-cara nak tukar ke thema lama dari 'Timeline'
Feb 29, 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum.
Hi korang. Hari nie aku takde mood langsong. Aku gadoh dengan mmber kelas aku sendiri. Haa, ganas tak aku? Kau takot? Tak payah lah. Sebenar nyer aku nie baik orang nyer. Harharhar :') Haaa, cemini cerita nyer. *Nak sorry ke tak eh? Maaf, next time kay ;) Kayy dah. Today aku nak bagi korang cara-cara nak tukar balik 
'Thema Old FB'
Mesti ramai yang tak tahu kan? Kayy aku nak tolong korang nie. Ikhlas tau. Ikhlas dari hati wawa yang suci. Puihh :3 Eh, banyak pulak aku membebelkan :P Haa, mesti korang excited sangat tuh kan kan? Lilekk la tawan -.-


Kay jum kita mulakan. Hati-hati kay?

DOWNLOAD

(VERSION 0.3)


     


Haa, tengok atas nie. Ada 3 'BROWSER' kan?
Korang selalu guna yang mana? Then korang click yang korang selalu guna bila nak online. Lepas dah siap download, korang tutup browser dan buka balik. Tadaaaa :D Tengok apa yang terjadi. Aku tahu, Benda ni lah yang korang tertanya-tanya lagi dari dulu cemana nak tukar kepada tema yang asal kan? Yla mane tak nyer. Timeline tuh kan serabut. Perhh, Sumpah semak kan? Siap nak ade cover bagai. alahai, Tak minat aku :D Haa, If jadi tuh , jangan lupa diri kay? Berterima Kasih cikit. Kiss aku cikit. **Eh tanak cikit, Nak banyak ! HihiK :D
Jangan lupa share-share okey ? Yang penting jangan COPYDOG ! Mintak izin dulu tau darling. Aku jumpa orang COPY, Aku bunuh ! Harharhar. Kbye




. Newer Post