Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Wowwα...



Nobody perfect .__.
Mar 3, 2012 | 0 comment(s)
Awak,,

Hadirmu bersama cinta di hatiku. Kau yang pahatkan cinta ini.
Maafkan aku, Izinkan aku mengimbas kembali kisah-kisah dulu sewaktu kita bersama. Aku masih ingat sewaktu itu kau terlalu akrab denganku.

Setiap kali kau pulang aku sering saja kau kunjungi. Kita sama-sama bercerita. Tentang kta, tentang keluarga dan masa depan kita. Malah sering saja kau dan aku luahkan permasalahan yang kau hadapi dan kita sama-sama menyelesaikannay. Masihkah kau ingat?

Sering saja orang kampung sedang menganggap kita sedang bercinta. Hatiku membenarkan kata-kata itu tapi tidak ku tahu bagaimana denganmu. Adakah kau menganggapnya sekadar gossip semata-mata?

Awak,

Kepulangan mu baru-baru ini amat menggembirakan ku. Namun di hati ini terselit kesedihan di atas apa yang terjadi kepadamu. Khabarnya kau sudah berpunya. Kau sedang bergembira di luar sana ;'>

Awak, mengapakah setiap pertemuan itu adanya perpisahan? Kita terpisah lagi untuk kali kedua sebagai sahabat sejati. Kau meninggalkan ku untuk perempuan yang kau telah menyayanginya dengan sepenuh hati kau. Kepergianmu ku kirinkan senyuman buat kali terakhir.

Sesungguhnya, ku amat mengharapkan cinta mu, Cinta yang selalu menghiasi hidupku. Tapi tidak. Cinta yang ku harapkan telah pergi selama-lamanya demi orang yang kau sayang. Memori kita bersama akan ku abadi. Biarlah ia menjadi simfomi indah dalam hidupku. Walaupun kita sekadar kawan tapi sangat susah untuk hati ini berterus terang kepadamu sehinggakan kau sudah bertemu dengan perempuan lain. Aku lambat untuk melepaskan perasaan yang ku pendam terhadap mu sayang.

Awak, sekiranya awak terbaca coretan hati ini, mengertilah aku adalah seorang pengemis cinta. Pengemis cinta dirimu. Moga-moga kau mengerti. Semoga kau bahagia dengan orang yang tersayang ;'>

 **********************

Hi korang, Cemana coretan hati aku kat atas tuh? Sedih tak? HihiK. Esei A++++ nie :P 
Tuh just saja saja kayyy? Tade kena mengena dgn hidup aku langsong. Korang boleh Copy ;)
Kayy dah, Tadi pagi aku ade snap picture nak tengok tak?





Omey kan kan? Dah tahu daaaa :P
Loveyou Afiq ! Kbye




Older Post . Newer Post