Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Wowwα...



Susah mencari cinta yang sempurna
May 19, 2012 | 0 comment(s)

Assalamualaikum kauranggg, Memang dan sememangnya jodoh itu terletak di tangan tuhan. Kita hanya mampu merancang dan tuhan hanya menentukan segalanya. Kay aku tahu aku tak sempurna untuk engkau dan aku memang tak layak untuk kau tapi kenapa dari dulu lagi engkau rahsiakan semua ni? Kau memang sengaja buat aku kecewa? Kau memang sengaja buat aku menangis disebabkan jantan kaki betina macam kau dan kau sengaja buat hati aku tertutup untuk terima lelaki lain. Macam tuh? Kau ni memang senjaga cari pasal dengan aku kan? Kau memang sengaja buat aku benci kau kan? Itu yang kau nak? Kay aku boleh buat lebih dari apa yang kau nak. Kau nak cakap aku kejam? Memang kau BODOH if cakap aku macam tuh -,- Aku lawa aku comel aku cantik ramai orang minat then boleh buat kau CEMBURU? JEALOUS? TENGKORAK ABAH ENGKAU -..-  

Kau tahu cemburu bila wall aku penuh dengan Z? Kau tahu marah? Kau reti merajuk? Kau tak pikir yang kau tuh menipu? Ini lah LELAKI ! Susah nak jujur. Aku dah cukup setia tunggu engkau. Aku tak layan IM orang sebab kau. Apa lagi kau nak wey? E, kelingggg lah -..- Tapi engkau reti cari number aku kan? Tahu gelabah cari aku. Then bila kau dapat tahu yang aku mula sayangkan seseorang baru kau nak sedar dengan kebodohan kau? HAHA terlambat la weyy. Memang dah terlambat. Tak perlu kau nak U-Turn balik kay? Memang aku takan accept lelaki macam engkau. Da untuk pengetahuan kau aku dah bahagia dengan Z. Ye memang aku dengan dye takde relay tapi memang aku dah bahagia dengan dye. Harap maklum :')

But ramai orang cakap aku syok sendiri dekat Z? HAHA, tak kesah. Aku tak penah kacau hidup korang dan aku sentiasa abaikan gossip korang tuh. "Jangan suka kacau periuk nasi orang" ni pesan rara :D Aku perlukan seseorang teman, memang dah lama sangat single. K whateverr *jelingggg
Rindu nyoo dekat mama. Mama tengah buat ape je latu kan? Yang penting mama da belikan baju and banyak tudung untung aku. Hascummmmm -.- Aku demam k demam.




Older Post