Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Wowwα...



"SI BODOH BERAKAL KUALI"
May 11, 2012 | 0 comment(s)

Hi kaurangggggg. Assalammualaikum. *Kenyit mata
Lama sangat da aku tak update belog. Nak tahu ke kenapa aku lama tak update belog?
Alooo tak payah la, Kau bukan care pasal aku pun. Kan kan? E, nak nangisss :'(
Sebaik dalam hidup aku telah hadir seorang wanita yang care pasal aku. OMG  Bukan Lesbibiananan
Dulu LAPPY aku kena sita dengan mama, And now PHONE aku pulak yang di sita. Macam mana nak cerita ehh? Kalau bole aku nak cerita dengan kaurang sambil tenung mata kaurang bolee? Hewhewhew -.-
Takpe lah biar lah rahsia kay. Malas lah nak heboh-hebohkan. Kan jadi lain. Ohh okey, yang peting aku ada satu phone lagi. Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D *Phone touchlight pun jadi lah. Asal kan bole dengar suara abang sembilanBELAStahun tuh. Haa, Siapa siapa? HAHAHA -.- Kalau aku bagitahu, kaurang mesti gelakkan aku. Ylaa nobodyPerfect kan kan *Tangan di bahu mata ke langit :P
Tapi kan, Susah la kalau hidup ade SecretAdmire nie. Kayy aku gelarkan SecretAdmire tuh sebagai
 "SI BODOH BERAKAL KUALI". Wooo Awesome kan kan? Kalau kaurang nak tahu, ''SI BODOH BERAKAL KUALI'' ni la phone aku kena sita dengan mama. Dia datang dalam hidup aku memang sengsara, Aku tak aman. Sumpah aku takot di kejar oleh "SI BODOH BERAKAL KUALI" lagi. Yee, Fobia tauuuu. E, Ngeri la :'(
Sebelum pergi sekolah rara call, Balik sekolah rara call, Petang rara call, Sebelum tidor rara call.
See? Betapa banyaknya rara care pasal aku? Well. Hahaha. Rara, thanks tau care pasal aku. Aku sayang kau tau. Ibu and abah kau pun care pasal aku, Woo terharu sangat :'D Okeyy done. Aku dengan rara berhajat tanak kawin. HAHA, Gila -..-' Kami serik dipermainkan oleh lelaki lelaki lelaki :) Tapi cinta untuk dapatkan abang SembilanBELAStahun tuh tak akan pernah pudar. Wooo Dasyat. Ylaa, aku da lama minat dye :/ Cume dye je yang tak tahu *Opss kantoi daaa :p Sebenarnya abang sembilanBELAStahun tuh PRA-U :D Bila sehari tak nampak dye, Kayy aku gelabah, Takot dye lari dari pandangan ku. 
WAWA GILA -..-' HAHA
But lepas habis exam ni aku nak jumpa dengan abang ALIFF aku. Wuuuu, da lama aku jadi adik dye. Even jarang tegooo but i never forget him :* Nanti wawa bawak abang and kak ayu jenjalan kayyyyy :') 


**WowwaOmeyyyy, RaraMasam, NeyraGila. Yang lagi sorang tuh ORANG GILA :D

Now exam berjalan sambil berlari sambil baring sambil duduk dan HOTAK aku sedang di PROSES :)
Doakan kami selamat sampai ke destinasi memerah HOTAK.

Click and then Kirim salam sayang dekat dye tau tau ;D
 Click ---->   ABANG COMEL SembilanBELAStahun 




Older Post . Newer Post